Din păcate a intervenit o eroare. Vă rugăm încercați din nou mai târziu.
J
Schöne Holzmaserung, gut verarbeitet, leicht zu montieren. Die Kinnauflage könnte etwas größer sein.
0
0
semnaleaza un abuz
Din păcate a intervenit o eroare. Vă rugăm încercați din nou mai târziu.
DL
Niet voor mijn viool.
De steun is verder goed...Al oogt deze wat klein, Kleur is lastig te combineren met sommige violen. Zwart is toch klassieker om te nemen en makkelijker op elke kleur viool te combineren.
0
0
semnaleaza un abuz